[rosedu-general] git cheat sheet

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Feb 23 22:01:19 EET 2012

On 23 Feb 2012, at 21:57, Razvan Deaconescu wrote:

> E mișto link-ul lui Răzvan. Sau varianta SVG[2].
>
> [2] http://byte.kde.org/~zrusin/git/git-cheat-sheet.svg

Mi se pare că are de 3 ori mai multă informație decât e nevoie. Blame, show, branch, checkout la branch, am, format-patch, tag, rebase, bisect, fsck - n-au nevoie de nimic din astea. Aș prefera ceva minimal, fix cât au nevoie să-și versioneze codul. Cum dau de o problemă serioasă, un cheat sheet n-o să-i ajute, și oricum sunt persoane în sală care să rezolve problemele.

-- Alex