[rosedu-general] Simblog - A very simple blog

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Feb 23 18:05:51 EET 2012

My project is up and rolling [1]. Mi l-am înregistrat pe freecode.com
(fostul FreshMeat) și acum aștept voluntari (defapt, nu aștept, lucrez
și la el în paralel).

Cunosc pe cineva din India care aplicase la GSoC pe anul trecut la
același proiect și la aceeași idee (but he beat me to it :P) care o să
mă ajută să spread the word + web dev best practices, el având mai multă
experiență ca mine (și mă indrumă).

Site-ul nu oferă multă informație (it's work in progress).

[1] http://www.simblog.org/

--
Răzvan Botea