[rosedu-general] Planed outage: projects.rosedu.org

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Thu Feb 23 15:25:58 EET 2012

Hello!

Am migrat baza de date și toate fișierele pe o nouă instanță, sub
numele new.projects.rosedu.org [0].

Încercați să NU mai folosiți instanța veche (projects.rosedu.org)
pentru că orice modificare pe el va fi ignorată.

Aș vrea pentru următoarele 48 de ore să îmi raportați orice problemă
pe care o întâlniți încât să vedem dacă e ceva critic sau nu. Dacă
totul e ok, voi muta DNS-ul.

Deocamdată am întâlnit problemă de access implicit nepermis
(conținutul proiectelor nu poate fi văzut decât dacă ești
autentificat, altfel primești error 500). Looking into this...

[0] http://new.projects.rosedu.org