[rosedu-general] Film Rival Ideas

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sat Feb 18 23:48:47 EET 2012

On 2/13/2012 5:05 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Go for it, Răzvan!

Issue #1:

Clipul după cum bine știți este împărțit, din păcate nu se pot îmbina
armonios (chiar deloc), la un moment dat zice George ceva apoi în
următorul clip publicul râde neavând o conexiune foarte clară.

Possible fixes: None.
Partial fixes: în loc să le fac cross-fade pot să le pun direct una după
alta (măcar să-și dea seama viewer-ul din prima că e tăiat).

Țin videoul pe țavă până primesc un răspuns concludent.

--
Răzvan Botea