[rosedu-general] [cdl-internal] Interviuri CDL 2012

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Feb 14 15:07:25 EET 2012

2012/2/14 Sorina Sandu <sorina.sandu at ymail.com>:
> Hello!
>
> Sambata nu este si Hackday? Adica intalinerea de sambata ar pute fi ori
> inainte ori dupa. Mi s-ar parea mai ok dupa, deoarece inainte ar fi foarte
> de dimineata.

Erm, nu sunt sigură dacă cele două evenimente pot fi cuplate.
Teoretic trebuie să trecem prin toate aplicațiile pentru CDL ca să
vedem pe cine chemăm la interviu și pe cine nu. Nu aș putea estima
acum cât o să dureze... Revin cu un mail miercuri noaptea, după ce se
termină înscrierile (ca să pot estima cât o să dureze)

--
Laura