[rosedu-general] meta-description CDL.rosedu.org

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Tue Feb 14 13:55:12 EET 2012

Daca inregistrezi cdl.rosedu.org la google webmasters tools ai acolo mai
multe optiuni si poti vedea de unde apare eroare. Din cate am vazut textul
nici nu mai exista pe pagina. Oricum ar fi frumos sa fie pus un sitemap[0].

[0] -
https://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=156184

Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018