[rosedu-general] hack_day.next()

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 13 10:13:44 EET 2012

On 13 Feb 2012, at 9:57, Razvan Deaconescu wrote:

> Coordonate valide.

Ok, published[1]. Am trimis mail la mentorii care au mai fost, mai trag de câțiva cunoscuți.

Acesta este un Call for Mentorship oficial, dacă ai un proiect interesant și vrei să îndrumi câțiva studenți întru contribuție, dă reply cu detalii și te trecem pe site. :)

-- Alex

[1] http://hackday.rosedu.org/