[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Fri Feb 10 11:34:38 EET 2012

2012/2/10 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Nu văd mare diferență între cele două feluri de evenimente, așa cum le descrii. Gradul de seriozitate nu e "by design", e mai degrabă un indicator al succesului evenimentului. Înțeleg că ești nemulțumit de calitatea hack day-urilor, și până la un punct sunt de acord, dar orice (alt) eveniment o să aibă aceleași probleme. Soluția mai bună mi se pare să facem hack day-urile mai bine, și putem face asta în două locuri: cu mentorii (să găsim mentori buni, să-i ajutăm să pregătească mai bine proiectele) și cu promovarea (să ajungem la mai mulți studenți, sau să prezentăm evenimentul într-o lumină cumva diferită).

Poate ar trebui să fie schimbată puțin ideea de la hackday și anume,
să nu fie nevoie să  implementezi totul într-o zi, pt că trebuie să te
familiarizezi și cu proiectul.

Dacă mentorul e anunțat de la început să-și aloce câteva săptămâni pt
a veni la facultate pt mentorship & teamwork la proiect, atunci sigur
o să iasă mai bine.

Iar chestia asta să fie undeva săptămânal, pt a putea simți cât de cât
un commitment față de munca proprie.

--
Andrei Petre