[rosedu-general] Idee de proiect

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Thu Feb 9 16:52:59 EET 2012

2012/2/9 Camelia Groza <camelia.groza at gmail.com>

> Sunt de acord cu Vlad, proiectul nu cred că este destul de mare pentru
> RSoC.
>
> Organizare sub forma unui concurs de programare mi se pare o idee
> foarte bună. Din câte știu, ROSEdu nu a mai organizat așa ceva până
> acum.
>

> Camelia

O alta idee ar fi o alarma inteligenta [0]. Presupune sa dormi cu mobilul
in pat si acesta preia date despre cat de mult te misti in pat, impreuna cu
cand te-ai pus sa dormi si te trezeste fix la un moment propice ca sa nu te
simti obosit. Recunosc ca nu am incercat-o de frica sa nu arunc mobilul din
pat in timpul noptii.

[0] -
http://itunes.apple.com/us/app/sleep-cycle-alarm-clock/id320606217?mt=8

--