[rosedu-general] Idee de proiect

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Feb 9 12:34:04 EET 2012

On 2/9/2012 11:53 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Eu nu închid din instinct alarmele. Sună alarma, mă trezesc. Eu nu aș
> vrea să stau să introduc un răspuns ca să opresc alarma. Eu opresc
> alarma ca să nu-mi bâzâie în cap și mă trezesc. Este posibil să fie mai
> puțini care se trezesc repede și mia mulți care pun mai multe alarme –
> eu nu știam de acest feature până să-mi povestească acum câteva luni
> Irina Preșa. Dacă numărul celor care au nevoie de o astfel de aplicație
> este semnificativ, susțin demararea acestui proiect.

Sunt unele persoane care pur și simplu nu se trezesc imediat dupa
alarmă, ci mai pierd timpul prin pat. Din păcate timpul ăsta pierdut
duce spre somn.

Mie spre exemplu nu-mi place să mă trezesc dintr-o dată, ci vreau așa
ușor, nu vreau să-mi forțez somnul din mine să iasă, vreau să iasă din
mine naturally.

Ideea de a pune această aplicație la RSoC este foarte bună :) +1.

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek