[rosedu-general] Idee de proiect

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Feb 9 11:53:15 EET 2012

On Thu, 2012-02-09 at 11:00 +0200, Adrian Scoica wrote:
> @Razvan:
>
> Sa explic... toti oamenii cu ocupatie activa pe care ii cunosc
> folosesc alarma dimineata (+/- 1, nu-mi e clar cum te trezesti tu).

Da, folosesc alarma. Când sună, mă trezesc.

> Eu de exemplu, pot sau nu sa am incredere in respectva alarma,
> insemnand ca in functie de cat de rau e cu somnul, pun una, doua
> alarme decalate cu 3 minute, sau 3 alarme decalate cu 3 minute
> (snooze-ul suna dupa 5, deci practic vor suna intr-una).
>
> Problema cu alarmele de pe telefon este ca le inchizi din instinct, in
> semi-somn.

Eu nu închid din instinct alarmele. Sună alarma, mă trezesc. Eu nu aș
vrea să stau să introduc un răspuns ca să opresc alarma. Eu opresc
alarma ca să nu-mi bâzâie în cap și mă trezesc. Este posibil să fie mai
puțini care se trezesc repede și mia mulți care pun mai multe alarme –
eu nu știam de acest feature până să-mi povestească acum câteva luni
Irina Preșa. Dacă numărul celor care au nevoie de o astfel de aplicație
este semnificativ, susțin demararea acestui proiect.