[rosedu-general] Idee de proiect

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Feb 9 11:00:29 EET 2012

In ordine:

@Razvan:

Sa explic... toti oamenii cu ocupatie activa pe care ii cunosc folosesc
alarma dimineata (+/- 1, nu-mi e clar cum te trezesti tu). Eu de exemplu,
pot sau nu sa am incredere in respectva alarma, insemnand ca in functie de
cat de rau e cu somnul, pun una, doua alarme decalate cu 3 minute, sau 3
alarme decalate cu 3 minute (snooze-ul suna dupa 5, deci practic vor suna
intr-una).

Problema cu alarmele de pe telefon este ca le inchizi din instinct, in
semi-somn.

@Alex Tudorica:

Pe de o parte e si o forma de invatare subliminala, cum ai spus si tu
(devii chiar al naibii de bun la puzzle-urile cu labirinturi). Nu mi-as
face probleme de colegii care iti strivesc telefonul dupa 3 minute, un
motiv in plus sa inveti USO/PC inainte de culcare :D. Evident iti vei putea
configura telefonul sa dea intrebari pertinente cu grad de dificultate
stabilit.

Adica ideea nu este sa sune la infinit, ci sa te faca sa te gandesti
constient la ceva ca sa iti aduca la viata partea cognitiva a creierului.

2012/2/9 Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com>

> Salut,

Asta cam combate scopul a ceea ce vreu eu, deci nu e prea valida. Eventual
doar daca vrei tu.