[rosedu-general] Idee de proiect

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Feb 9 08:09:47 EET 2012

On Thu, 2012-02-09 at 01:37 +0200, Adrian Scoica wrote:
>    Astfel, as vrea sa propun urmatorul proiect: realizarea unui alarm
> clock inteligent pe Android care sa fie oprit doar prin raspunderea
> corecta la quiz-uri CS-related (intrebari grila). Ca si content, putem
> face aplicatia sa se sincronizeze cu DB de la QoTD din WoUSO (daca
> WoUSO este interesat sa participe), sau cu alte baze de date, desi as
> vrea sa fie relativ separate cele doua componente si sa nu ne
> concentram pe asta acum. Am mai vazut niste variante pe net, dar nu
> mi-au prea placut. Am o viziune.

Ideea de a trebui să răspunzi la niște quiz-uri pentru un rezultat dat
mi se pare interesantă. Să faci însă asta ca să oprești alarma mi se
pare dubios. Adică încercăm să rezolvăm în software o problemă umană,
nu? Dacă nu te poți trezi, atunci:
* culcă-te mai devreme
* lucrează mai puțin
* fii mai relaxat
* reorganizează-ți programul

Ca un om care se trezește dimineața cam fără probleme, nu văd utilitatea
unei astfel de aplicații. Dar, dacă sunt persoane care au nevoie și ar
folosi asta, atunci thumb up.

Așa că întrebarea mea este: cât de multe persoane se estimează că ar
folosi această aplicație? Chiar vor fi suficient de mulți care să
prefere să răspundă la o întrebare ca să închidă alarma, în loc să
arunce telefonul sub o pernă?

Alt rezultat/obiectiv decât a opri alarma există? Adică ceva care să
însemne o motivație de a o folosi pentru mai mulți oameni (myself
included)?