[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Feb 8 22:54:03 EET 2012

On 8 Feb 2012, at 18:14, Mihai Maruseac wrote:

> [...]

+1. Părerea mea e că ar trebui să refactorăm conceptul de hack day, să fie la două săptămâni. După cum a zis și RD, două evenimente de hacking asemănătoare vor crea confuzie.

> Cred că ar merge ceva de genul în prima săptămână vine cine vrea la ce
> proiect vrea și mentorul decide după pe cine să păstreze, dacă nu
> poate să dea un task lui X o să-i zică frumos că poate ar fi mai bine
> să încerce alt proiect. :)

Mie mi se pare overblown treaba cu interviurile. Acestea ar veni ca soluție la o problemă, dar care e acea problemă? Să vină prea mulți studenți, n-ar fi rău. Să vină studenți care nu se descurcă la un proiect sau altul, păi o să se prindă și singuri, nu e nevoie să le zică frumos mentorul :) Până acum la hack day-uri, împărțirea pe proiecte a fost self-organizing, și mi se pare că a mers bine.

-- Alex