[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Feb 8 18:27:25 EET 2012

Proiectele ar trebui găsite cu o săptămână înainte să înceapă școala.
Afișate pe site, etc.
Apoi în următoarele două săptămâni se dă drumul la înscrieri ca să
meargă vorba. Înscrierea e simplă, un about-me și motivarea de a lucra
la un proiect.
În prima săptămână se cheamă lumea pentru prezentări. În principiu cei
interesați de noi activități ROSEdu vor afla. În plus la final de CDL
vei spune ca lumea să se aștepte la asta, la îceputul anului.
În următoarea săptămână se dau interviuri și se începe în a doua
sâmbătă din facultate. Dacă nu, poți push-backui în săptămâna 3.

Se face:)

În data de 8 februarie 2012, 18:20, Mihnea Dobrescu-Balaur
<mihneadb at gmail.com> a scris: