[rosedu-general] Propunere înlocuitor CDL toamnă.

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Feb 8 17:48:09 EET 2012

> Deci marea schimbare ar fi lipsa unor prezentari in perioada de toamna?
> Nu am putea face celealte prezentari sub tech tallks astfel ca mai multa lume sa aiba acces la ele ? Spre exemplu prezentarea despre unit testing (cdl 2011 primavara) cred ca era foarte utila si studentilor care lucreaza la temele de casa.

Daca am fost eu atent si am inteles bine, cred ca Mihai se adreseaza
unui lucru foarte natural: CDL nu are o continuitate clara in anii
urmatori (alta decat RSoC, care e putin "pe alta felie", ca sa ma
exprim asa).

Pe masura ce studentii care termina CDL-ul ajung in anii 2 - 3, apare
drive-ul interior de a continua sa aplici noile cunostiinte dobandite
in lucruri practice in ritmul in care acest lucru se intampla si in
primii ani ai studentiei.

Unele sunt pretentiile si gradul de pregarire pentru studentii unui
proiect CDL si altele ar trebui sa fie asteptarile de la aceste
intruniri de hacking, deci da: prezentarile au un rol mai mic, in timp
ce munca efectiva devine mai importanta.

Din moment ce destul de multi oameni au terminat CDL si exista clar o
dorinta de a continua efortul, eu vad in asta o evolutie fireasca.