[rosedu-general] projects.rosedu.org imi arunca 500 internal error

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Feb 7 12:34:27 EET 2012

On Thu, 2012-02-02 at 10:01 +0200, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:
> Putem scrie un programel care sa incerce site ul o data la o ora(sau
> alt interval) si daca ia 500 sa ruleze acele comenzi. Asa nu va mai
> deranjam cu "baaa, a crapat iar mizeria".

După cum a spus și Alex Morega, există monit pentru asta și-l folosim.
Ceea ce se întâmplă e o combinație mai nasoală între OpenVZ și Redmine.

La încărcări foarte mari, se ocupă procesorul, sistemul merge greu,
uneori mai sunt omorâte procese - asta face OpenVZ.

Și am greșit în afirmația anterioară. Se folosește mod_passenger, nu
fcgid. Dar, ținând cont de faptul că și Redmine-ul systems pică (și ăla
folosește fcgid), nu cred că are o influență.