[rosedu-general] Idee articol TechBlog

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Fri Feb 3 22:15:06 EET 2012

2012/2/3 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>

> cineva experiență cu așa ceva or even if it's worth making a post over this.

> 32-bit to 64-bit architecture.

> măcar o pagină jumate ?

> un joc făcut pe 32 de biți apoi eventual peste ceva vreme apare un
> executabil pe 64 de biți).

> wasn't very satisfied.

> Nu e suficient sa il recompilezi?
>
> --

Din experienta mea cu KDE on Windows migrarea KDE pe 64 de biti nu era una
foarte usoara. In mare parte legata de faptul ca spre exemplu desi un
proiect mergea compilat pe msvc pe 32 de biti,  nu inseamna ca va merge si
pe msvc pe 64 de biti. Nu stiu sa explic de ce se intampla asta, motivele
erau multiple si de multe ori desi build-ul mergea programele nu erau
stabile. Momentan singurul build de kde on windows pe 64 de biti e facut pe
mingw64.
O alta problema o reprezinta bibliotecile folosite. Cateodata nu gasesti
versiuni de 64 de biti pentru ele si va trebui sa le rebuild-ui (in cazul
in care ai access la surse).

--
Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018