[rosedu-general] projects.rosedu.org imi arunca 500 internal error

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Thu Feb 2 10:19:56 EET 2012

2012/2/2 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:

> Putem scrie un programel care sa incerce site ul o data la o ora(sau alt
> interval) si daca ia 500 sa ruleze acele comenzi. Asa nu va mai deranjam cu
> "baaa, a crapat iar mizeria".
>
> Ce ziceti? Il fac eu daca vreti, nu e problema.

Sau putem renunța la Apache2 + mod_fastcgi și să facem alt setup.

Recent am configurat wouso.cs.pub.ro să meargă cu nginx + fastcgi și
pare destul de stabil. Am zero experiență cu Ruby, dar văd că există
chestia asta numită Passenger care s-ar pupa cu nginx. E cineva mai
priceput dispus să încerce?

Alex