[rosedu-general] projects.rosedu.org imi arunca 500 internal error

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Feb 2 09:24:26 EET 2012

On Thu, 2012-01-19 at 11:28 +0200, Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Ca ciobanul de mai devreme, întreb și eu: AJ, RD, puteți să spuneți
> atunci când crapă Redmine, de ce crapă? Ruby papă toată memoria?

Când pică, e din cauza unor erori Redmine. Nu e de la memorie. Nu m-am
documentat atent. Pot fi erori cauzate de:
* Cod prost Redmine.
* Cod prost Ruby.
* Interacțiune defectuoasă cu modulul de fcgid de Apache2.

Dacă e cineva fan, îi putem da log-urile Redmine ca să se uite în
amănunt.

> SQLite nu ține conexiuni simultane? Dacă e a doua cauză, de ce nu
> trecem pe un server MySQL?

Folosește MySQL.

> Când pică, ce-i faceți ca să-și revină? Restart?

Da, clasicul /etc/init.d/apache2 stop && pkill -f ruby
&& /etc/init.d/apache2 start