[rosedu-general] The Hobbit

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Dec 5 15:09:17 EET 2012

2012/12/3 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Vă invit la The Hobbit luni 17 decembrie. Nu știu exact ora, încă nu a
> apărut vreun program. Dar va fi sigur seara.
>
> Dacă veniți, completați:
>
> https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFVwY3BXT3ZaOVd2dFlGSU1wdS0ybmc6MQ

Am facut o rezervare pentru 26 studenți + 9 adulți pentru luni 17
decembrie, ora 22:30. Pot s-o extind cu maxim 20 de locuri daca mă duc
marți până în 16 să fac asta și să plătesc jumătate dintre bilete :)

Am nevoie de carnete de student. Prețul de student este 25RON, cel de
adult e de 28.15RON. Dacă se poate până marți ora 12 ar fi super tare
:)

So, dacă mai vreți, feel free to come :)

PS: dați, vă rog, forward către persoanele care nu sunt în mail și ar
fi interesate :)

--
MM