[rosedu-general] [offtopic] Mafia++++++ = Resistance (+ multe altele)

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Aug 14 22:50:57 EEST 2012

Salut,

Am descoperit, via AIGameDev, o competiție interesantă[1] despre un
joc interesant: Resistance.

Basically, e un fel de mafia în care avem doar o noapte și în care nu
se elimină jucători până la final. E mult de gândit la el și de
discutat și argumentat, sugerez să vedeți filmulețul de acolo[1].

Mă gândeam că am putea încerca să-l jucăm via mailing list sau irc cândva :P

Ah, și btw, dacă vreți să facem vreo echipă ar fi cool :D

[1]: http://aigamedev.com/open/upcoming/resistance-competition/

--
MM