[rosedu-general] Conferință despre pirateria software

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Mon Aug 13 00:27:17 EEST 2012

Salutare,

Tot urmărind știri legate de Facultatea de drept (de unde a ieșit un
doctor atât de celebru), am dat peste o conferință denumită:
Intellectual Property Law [1]. Conferința e organizată de o asociație
studențească: ELSA [2] în colaborare cu Facultatea de drept din
Universitatea din București.

Deși conferința nu are nici o legătura cu plagiatul (cum speram eu)
are ca subiect central pirateria software. Așa mi-a venit ideea că
poate există cineva din comunitate care ar investi câteva zile în a
vedea și o altă perspectivă, eventual să implice oameni din zona de
drept într-un dialog.

Concret, suma de participare la întreg evenimentul e chiar modestă (45
euro), astfel mă ofer să acopăr costurile pentru 1-2 oameni din zona
Poli pentru a merge la această conferință și să se întoarcă cu
povești. Există amatori?

[1] http://iplaw.elsa.ro
[2] http://elsa.ro/
[3] http://iplaw.elsa.ro/fees/