[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Victor Carbune victor at rosedu.org
Sun Aug 12 21:52:14 EEST 2012

2012/8/11 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:

> În data de 11 august 2012, 19:52, Victor Carbune <victor at rosedu.org> a
> scris:

> Dar cred ca se poate vorbi despre ambele:) avand in vedere ca sunt
> asemanatoare amanadoua.
Eu ma gandeam mai mult la RSoC pentru ca e un program in care, daca
exista interes, pot colabora cu noi si poate gasim sponsori si in alte
colturi ale tarii.

In plus, chiar daca e asemanator pentru studenti, e foarte diferit din
punct de vedere organizatoric si sunt multe de invatat din experienta
noastra de pana acum :)

Victor