[rosedu-general] Techblog: statistici Iulie

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Aug 1 22:51:35 EEST 2012

2012/8/1 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Done. Am pus doar un <hr /> la trecerea între articole, dacă poate
> cineva să facă ceva cu mai mult stil ar fi super cool :D
>
> Am rezolvat și link-urile.
>
> Culorile sunt ok?

Gata. Am fixat cam toate problemele vizibile. Dacă nu aveți obiecții
legate de culori și celelalte modificări voi face update pe site-ul
principal cam în 30-40 minute.

A rămas problema tag-urilor care se generează aiurea. Faptul că
posturile sunt separate doar de o linie nu mi se pare foarte grav,
poate fi fixat dacă vrea cineva.

Problema cu nav-bar-ul din dreapta nu știu exact cum s-o fixez :( Mai
ales că nu pot să folosesc vreun mobile browser.

--
MM