[rosedu-general] Techblog: statistici Iulie

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Wed Aug 1 12:26:23 EEST 2012

2012/8/1 Răzvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> Propun sa se schimbe skinul sumbru si unappealing din gri in ceva mai
> life-like :P.
> Si in partea stanga sau dreapta sa fie o sectiune cu last articles
> published (sau chiar
> un archive cu toate).

In partea din dreapta este un link catre Archive, care contine toate
articolele publicate. O lista cu ultimele 3 sau 5 articole cred ca ar
fi benefica in schimb.
De asemenea, daca intri pe pagina principala, vezi ultimul articol
publicat. Sa zicem ca il citesti pana la capat. Cand ajungi la final
nu ai link-uri catre articolul urmator/precedent si nici nu ti se
prezinta articolul precedent in continuarea celui citit, te lovesti de
footer-ul paginii.
Cred ca astea ar avea mai mult efect decat un skin. Eu unul daca
citesc un articol prefer sa fie usor de urmarit (font, delimitare
intre explicatii si cod, etc), iar in acest sens mi se pare ca paleta
de culori actuala e suficient de buna.

--
Silviu Popescu