[rosedu-general] Direcționează 2% din impozit către ROSEdu până pe 25 mai!

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Mon Apr 30 17:38:21 EEST 2012

> Ești sigur de asta? Nu de-alta, dar avem o mulțime de programatori
> printre cunoscuți pe care să-i contactăm.
In urma unei discutii cu niste colegi la birou am aflat niste detalii.
O sa revin
cu o confirmare dupa ce vorbesc cu cineva de la administrativ.

Deci ca programatori INCA suntem scutiti de impozitul pe venit, dar
sunt scutiti doar de 16% din 18% cat este el in total. So acei 2% ar
putea fi directionati.

Plus ca o colega a directionat catre SMURD.

So, cand fac rost de o confirmare de la cineva competent, o sa vin
si aici cu informatii.

--
Alexandru - George Burghelea