[rosedu-general] Prezenta organizatie/grup/comunitate ROSEdu online (retele sociale si profesionale)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Apr 27 11:22:40 EEST 2012

Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> writes:
> [...]
>>> https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0Ai6_as_hLrdodG8zdFZMcU9hT2NUUGtBcEp1MzVYMlE&output=html
>>> [2]

> Nu cred că mai e ceva de adăugat acolo. De acum trebuie să lucrăm la
> ele și să le publicăm :)

În primul rând ar trebui să reducem numărul de responsabili la 2-3. Prin
responsabili mă refer la cei care se responsabilizează pe acest lucru;
nu înseamnă că alții nu pot să ajute sau să pună link-uri
etc. Responsabilii oferă informații de suport și sunt "prime promoters".

Apoi, rog pe toată lumea care apare acolo să-și confirme "dorința de
responsabilizare" sau să se șteargă. Alți potențiali dornici să-și
adauge numele. Să clarificăm cât mai repede responsabilitățile și să ne
ocupăm de promovare.