[rosedu-general] Prezentare OSOM - Construirea unei comunitati

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Apr 27 08:27:33 EEST 2012

Salutare!

Pe data de 2 iunie 2012 voi susține o prezentare la OSOM[1]. A dat Laura
de link pe Internet și după niște chit-chat a rămas că e o idee bună să
intrăm în contact cu alte comunități și să susțin o prezentare.

Prezentarea se va intitula "Construirea unei comunități. Studiu de caz:
Comunitatea ROSEdu". Voi care să discut despre ce înseamnă să
construiești o comunitate, cum strângi oamenii laolaltă, cum ajuți să
crească, despre mentorship, despre bună dispoziție și profesionalism. Va
fi strâns cuplată cu ceea ce facem noi în ROSEdu.

Evenimentul are loc la Cluj Napoca și mă gândesc să merg acolo cu
avionul. Dacă mai doresc să meargă și alte persoane putem să mergem și
cu trenul – e mai ieftin, dar durează mai mult (aproape 9 ore). Eu o să
fac pregătirile în jur de 15 mai, dacă mai sunt dornici, rog să anunțe
până atunci.

[1] http://osom.ro/