[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Tue Apr 24 23:17:32 EEST 2012

2012/4/23 Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com>:
> [...]

Curajoșii de până acum: eu, VV, AlexEf, Mihai Bivol, Adrian, Mihai Tabără.

Link-ul de înscriere este aici: [1]. Aș zice să ne înscriem până pe 1
mai, cât este încă 50 RON (nu 60 taxa de participare). Eu mă apuc acu
să completez formularul.

***IMPORTANT***: Păstrați codul generat la înscriere și trimiteți-mi-l
pe privat ca să pot aranja detaliile plății cu RD. Deadline: joi
seara.

[1] http://www.nomad-team.ro/primaevadare/2012/formular.php?lang=ro