[rosedu-general] WebUp joi la Adobe

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Tue Apr 24 13:13:03 EEST 2012

Salut,

Vă transmit informațiile pe care le-am primit și eu de la Gabriel
Voicu. Pentru a confirma că vreți să mergeți la eveniment,
înregistrați-vă pe [0]; nu e nevoie să printați pdf-ul primit de la
eventbride apoi. Ne vedem la direct acolo sau la lujerului la metrou
17.20 dacă veniți (dați-mi mail să știm să vă așteptăm dacă veniți la
metrou).

======
Lunar, Adobe organizeaza o conferinta, WebUp [0], unde se tin
prezentari despre diverse tehnologii ce tin de web. Joia aceasta, la
ora 17 va fi o prezentare despre Node.JS si PhoneGap.

Node.JS [1] reprezinta un framework in care puteti sa va scrieti
propriul server in javascript, iar in momentul de fata este una dintre
cele mai "la moda" tehnologii, la codul acestuia contribuind
majoritatea companiilor mari ce au componente web.

PhoneGap [2] va ajuta sa luati o aplicatie web scrisa de voi in HTML
si sa o transformati intr-o aplicatie mobila gata de pus in Android
Market sau AppStore, fara sa fiti nevoiti sa stiti sa programati pe
acele environment-uri.

Pentru inscrieri, folositi tot pagina [0]. Ca sa ajungeti la sediul
Adobe, trebuie sa luati metrou pana la Lujerului, dupa care sediul lor
este langa Mall.

Ne vedem acolo!

[0] - http://adobewebup4.eventbrite.com/
[1] - http://nodejs.org/