[rosedu-general] Leadership program

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Apr 20 14:19:43 EEST 2012

2012/4/20 Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> Prefer să mă văd cu examenele luate, apoi cursuri/prezentari/sesiuni despre
> leadership :P (AKA după licență).

Mie mi se pare rezonabil, daca tine numai 3 ore si e pe seara,
examenele sunt de obicei dimineata si o pauza de 3 ore de la invatat,
pe seara cand ai chef sa iesi nu cred ca sunt o mare problema, mai
ales daca iti doresti sa participi la un astfel de curs.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna