[rosedu-general] BEST Engineering Marathon

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Apr 18 19:55:40 EEST 2012

Salut!

E un concurs de la Best care pare destul de interesant [0]. Sunt 3
competiții, dar două par interesante (mai de programare) unul
sponsorizat de Hostway și unul de Ubisoft (nu știu altfel cum să le
numesc). E un maraton de 24 de ore de îndeplinit un task ce ți-l dau.
Și este în echipă de câte 4 oameni.

Nu facem echipă ROSEdu? :P Am un inside info că cel de la Hostway este
interesant (pe site este ceva cu programarea unui server proxy... PC
anyone?:P și cred că e pe un Arduino).

S-a prelungit înscrierea și e până seara asta. Așa că dacă sunteți
interesați, go for it.

(și da, se prescurtează BEM :P)

[0] http://www.bestbucuresti.ro/bestem/