[rosedu-general] Idee: Workshop-uri in perioada vacantei de vara

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Apr 18 16:55:27 EEST 2012

On Apr 18, 2012, at 1:04 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> [...]

Vroiam sa propun si eu de ceva vreme, dar nu am gasit contextul pana acum,
de vreme ce cursul de PA este insuficient pentru aprofundarea diverselor probleme
de algoritmica, propun sa tinem workshop-uri periodice care sa aprofundeze aceasta tematica.

Motivatia acestor workshop-uri cred ca e destul de evidenta si consider ca si studentii ar fi
dornici sa participe.

Practic, eu as vedea fiecare workshop accesibil oricui interesat de-a lungul caruia
sa luam probleme clasice si sa discutam solutii. Ca si perioada de desfasurare,
cred ca cel mai bine ar fi de-a lungul anului scolar (studentii sunt mai interesati pentru
ca i-ar ajuta la angajare), dar si in vacanta de vara ar pica foarte bine.

Ce parere aveti?

Gabi