[rosedu-general] ROSEdu Movie Night

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue Apr 17 11:08:01 EEST 2012

On Tue, Apr 17, 2012 at 10:57:41AM +0300, Laura Vasilescu wrote:

> Și eu susțin filme mai filosofice.
> Pentru comedii tâmpite putem merge la cinematograf...

Nope, nu prea.  Here's what I think:

* Putem face cât de mult scandal vrem la Movie Night, la cinematograf
ne-ar da afară sau s-ar uita urât la noi.

* Nu am chef să vă uitați toți urât la mine și să "șșșșș" (pentru că voi
scăpați filosofia omgomg) când mă râd la vreo fază.

* O bere la cinematograf e like de 4 ori mai scumpă decât una din
Carfur.  Putem să bem mai multe la Movie Night.

* "Filme filosofice" sună ca un film club or whatever, eu cred că Movie
Night e mai mult social.  După modelul: nu jucăm Frisbee profesionist,
nu jucăm Bowling profesionist, nu vizionăm filme profesionist, e doar
for fun.

My two cents,
Vlad