[rosedu-general] ROSEdu Movie Night

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Apr 16 22:37:13 EEST 2012

2012/4/16 Camelia Groza <camelia.groza at gmail.com>:
> Hi
>
> Cum nu am mai avut de ceva timp un social thingy, cred că un movie
> night ar fi fun (dacă tot există proiector în 106).
>
> Mă gândeam să îl facem weekend-ul acesta. Găsiți la [1] un doodle.
>
> Voi reveni cu propuneri de filme. Inițial mă gândisem la Hugo [2] și
> la Tinker Taylor Soldier Spy [3] dar mai caut. Orice alt idei sunt
> binevenite :).
>
> Ce ziceți?
>
> [1] http://www.doodle.com/sqphri9ex3smi4rk
> [2] http://www.imdb.com/title/tt0970179/
> [3] http://www.imdb.com/title/tt1340800/

Da! Chiar vorbisem despre ideea de Movie Night relativ recent... fix
din motivul că exista proiector în 106 :P

Sugeram niște filme mai funny/clasice... eu zic Snatch [4] sau Lock,
Stock and Two Smoking Barrels (situation comedy).

[4] http://www.imdb.com/title/tt0208092/
[5] http://www.imdb.com/title/tt0120735/