[rosedu-general] Invitatie Miercuri la prezentarea articolului despre ROSEdu la WERC 2012

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sun Apr 15 13:19:00 EEST 2012

Salut,

  In primul rand, Sarbatori Fericite tuturor.

  Multumesc celor care au reusit sa asiste la WERC, iar pentru cei
care nu au putut sa ajunga, va atasez articolul cu care am participat
la conferinta, precum si slide-urile prezentarii. Sper sa vi se para
interesante.

  Ca si concluzie, cred ca am devenit mai vizibili ca activitate in
randul profesorilor mai batrani, dar si a colegilor de la Automatica.
All in all, a fost o experienta constructiva.

  Vacanta placuta in continuare,
     Adrian Sc.

[0] - http://swarm.cs.pub.ro/~adrian.sc/WERC_2012/Adrian_Scoica_Impact_of_Competitiveness_in_Open_Source_on_Education_Quality.pdf
[1] - http://swarm.cs.pub.ro/~adrian.sc/WERC_2012/opensource.pdf