[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Thu Apr 12 10:53:51 EEST 2012

Ping pentru eveniment!

Dan s-a întors și după cum am vorbit aici, am vrea să ne strângem
_câțiva_ (< 5 oameni) și să ne întâlnim cu echipa de PM după Paște.

Deci, eu o să merg, Mihai (mi-ar plăcea să vii mai ales că ți-ai
arătat interesul), Claudia (că eram împreună când am vorbit cu Dan?)
aș vrea să veniți și voi. Dacă mai e cineva care neapărat vrea să
participe, să dea un reply și dacă nu suntem prea mulți poate
participa.

Dan, te rog adaugă-i la CC și pe ceilalți din echipa de PM ale căror
date de contact nu le am. De asemenea, să facem un Doodle cu date și
ore posibile cândva după Paște.