[rosedu-general] Ziua portilor deschise UPB

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Apr 2 20:33:03 EEST 2012

On Mon, Apr 2, 2012 at 7:25 PM, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> wrote:
> [...]

Nu înțeleg la ce ne trebuie colajul...

Also, cine are timp să meargă mâine la print? Aș vrea să se anunțe
ASAP că vreau să îi dau detalii despre ce să facă.
Plănuiam să merg eu, dar din păcate chiar nu am timp fizic mâine.

> Cate bucati vor fi facute? Unul vreau sa ajunga pe usa de la EG106c :P

Păi ne trebuie 1 acolo, dar planul era să printăm 2 tocmai ca să ne
rămână unul nouă :) Poate facem 3 să avem și de rezervă :)

--
Laura