[rosedu-general] [Techblog] request articol

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Mon Apr 2 18:56:53 EEST 2012

On Mon, Apr 2, 2012 at 6:52 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur
<mihneadb at gmail.com> wrote:
> Ah, si zi le si de comanda "-". It rules!

Hehe, nu l-ai citit pe tot, te-am prins! :)) (e ca notă la sfârșit,
credit Andradei)

Quote Mihnea:
> Daca e vorba de astfel de detalii, as adauga faptul ca nu imi pare ok "x can be run". Pt ca nu zici "x can be see", zici "x can be seen". :)

Păi e așa:
see saw seen
run ran run

Și eu am ales tot a 3a formă. Mie îmi pare bine.

Mulțumesc pentru comentarii. Modific azi. Dacă mai aveți, vă rog! :)

--
Andrei Petre