[rosedu-general] Ziua portilor deschise UPB

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Apr 1 12:57:48 EEST 2012

2012/3/31 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> [...]

Update:

Cătălin o să ne ajute cu poster-ul. Dacă aveți idei, sunt bine venite!
Poster-ul o să fie gata cam marți dimineața.

Pentru flyere cred că cea mai buna variantă e să facem cărți de vizită
impersonale:
- logo ROSEdu + site + listă de discuții + canal de IRC
Se oferă cineva?
AJ, știu că tu mai făcusei cărți de vizită... poți să spui unde/cum?

Marți ar trebui să le ducem la print (cărțile de vizită + posterul),
deci toată lumea la treabă :P

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0Ah_bxR-luXRzdEctYzdlNUQxZ2VfWFAyUlJRcEQycHc#gid=1

--
Laura