[rosedu-general] [CDL] Realizare prezentare proiect

Daniel Rosner rosner.daniel at gmail.com
Wed Sep 28 22:38:56 EEST 2011

2011/9/28 Andrei Petre <p31andrei at gmail.com>:

> E una și mai bună, pe perete în EG. Vin eu mâine cu aparatul, tot am
> drum pe acolo.

Calm, i-am dat eu sursa de la harta cu zona EG Laurei. Iar pentru
harta mare e ok aia de pe lug. O versiune mai noua este [2]

[2] http://dl.dropbox.com/u/3304803/harta_universitatea_politehnica_bucuresti_upb_poli.png

> --
> Andrei Petre

Daniel Rosner

MSc.  Engineer, Associated Teaching Assistant
CS, Automatic Control and Computers Faculty, UPB