[rosedu-general] [CDL] Realizare prezentare proiect

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Sep 28 21:58:45 EEST 2011

2011/9/28 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Hai să facem o pagină pe site-ul rosedu, "cum se ajunge în EG-106". Cu harta holurilor din EC și EG, cu linia "ia-o pe aici", și cu poze "intră pe ușa asta". :)

La cum arată Politehnica și corpul EG, site-ul ROSEdu ar putea fi blacklisted :P

I can see it now: "Romanian students invent building gore porn!"

Bonus points pentru a simula cumva mirosurile: "Dacă simțiți ceva
putrezind, urcați înapoi și mergeți în turnul următor. Mucegaiul
indică faptul că vă apropiați de 106. Dacă dați de sala pe care scrie
'Decanat' și e, de fapt, o toaletă închisă, sunteți foarte aproape. La
același etaj, folosiți ușa pe a cărei clanță nu vă e scârbă să puneți
mâna."

Vlad