[rosedu-general] Linux Install Fest: call for help

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Sep 26 16:18:58 EEST 2011

On Saturday, 17 September 2011, Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>
wrote:
> Salut!
>
> Ca în fiecare an, toamna aceasta are loc o nouă ediție Linux Install Fest.
>
> Evenimentul va avea loc sâmbătă, 8 octombrie 2011, în hol EC. Cel mai
> probabil ora de start va fi 11, iar întregul eveniment va dura 5 ore.
>
> Evenimentul va fi cuplat cu alte 4 evenimente marca CS&E/Academia
> Cisco (despre care nu sunt în măsură să vă ofer mai multe detalii):
> - AWG
> - Rival Ideas
> - tur pe role si bicle pentru boboci
> - scavenger hunt
>
> Care este planul pentru LIF?
> [...]

Ok, ce ziceti sa le aratam bobocilor acest videoclip [1] ? Daca si ei vor
avea ubuntu instalat pe calculatoarele de la lab de uso atunci de ce sa nu
vada si o scurta demonstratie vizuala cu alte distributii populare? Si e
flarte amuzanta faza cu gentoo din filmulet :)

[1] http://www.youtube.com/watch?v=vy0ybQ5QSI0&sns=tw

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna