[rosedu-general] (offtopic) vim kung-fu

Veaceslav Munteanu slavuttici at gmail.com
Wed Sep 21 15:06:09 EEST 2011

Să ştiţi că eu am văzut aşa băuturi alcoolice (de 96% cei drept) şi am avut
şansa să le testez(nu recomand la nimeni să-mi urmeze exemplu). 40 gr and
you're fucked. Instantaneu.
Alţii trăgeau câte vreo 2-3 pahare -> zero emoţii.

+ 3 zile n-ai să poţi să beai ceai fierbinte fără să simţi arsuri în esofag
:)

2011/9/21 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>

> Adevarul este ca aveam pretentii de la Polonezi sa o inventeze mai repede.
> Doar la ei am vazut bauturi alcoolice de 98% care se beau cu pipeta.

Veaceslav