[rosedu-general] Hack day - proiecte

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Sep 20 22:14:25 EEST 2011

2011/9/20 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Ai putea să încerci să folosești alt font fixed width pentru "code is fun" și "hack days"; poate să întinzi literele pe orizontală în loc să lași spațiu între ele. Sau să depărtezi pe verticală textele.
>
> Anyway, +1, îmi place ideea!

Ok, la [1] e versiunea veche, la [2] e cea cu coding is fun si la [3]
e cea cu code is power cum a sugerat pe aici scrisa intr-un mod mai
amuzant. Sper ca sunt mai bune si mai aerisite. Daca exista si alte
sugestii de imbunatatire le ascult!

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~mbarbulescu/logo_rosedu_hackdays.png
[2] http://swarm.cs.pub.ro/~mbarbulescu/rosedu-code-fun.png
[3] http://swarm.cs.pub.ro/~mbarbulescu/rosedu-code-power.png

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna