[rosedu-general] Hack day - proiecte

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Sep 20 11:23:01 EEST 2011

2011/9/20 Alex Morega <alex at grep.ro>

> twitter și să scrie mesaje, i guess :D

> hackdayrosedu; rosedu.hackday (sau rosedu.hackdays) ... alte sugestii ?
>
> Site-ul este "hackday.rosedu.org", deci după modelul existent, ar fi
> "roseduhackday".

Creez o pagina de facebook si una de twitter denumite roseduhackdays si le
pun in legatura (cand scrie cineva pe pagina de facebook sa apara automat si
pe cea de twitter si/sau viceversa).

Ce ziceti de acest logo [1]? (nu e el prea grozav, dar ... am incercat)

[1]: http://swarm.cs.pub.ro/~mbarbulescu/logo_rosedu_hackdays.png

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna