[rosedu-general] Hack day - proiecte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Sep 19 08:44:17 EEST 2011

On Mon, 2011-09-19 at 01:12 +0300, Alex Morega wrote:
> Ce ziceți, rugăm pe doritori să se înscrie undeva, sau lăsăm să vină
> lumea pur și simplu? Also, cum am putea promova evenimentul? Eu o să
> pun un anunț pe lista PyBucurești, mai mult nu știu.

Când am participat la organizarea unui hackathon, am folosit
EventBrite[1]. Te înscrii, vezi cine s-a înscris, poți printa "bilete"
sau ecusoane pentru participanți, poți descrie evenimentul, include în
Google Maps harta evenimentului etc.. Mi s-a părut util și cred că e
bine de folosit mai ales că există o periodicitate a evenimentului.

[1] http://www.eventbrite.com/