[rosedu-general] Upgrade servere + Redmine

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Sep 17 12:55:36 EEST 2011

On Sun, 2011-09-11 at 10:14 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Salut!
>
> Am făcut upgrade-ul serverelor (koala, rosedu, swarm, elf) la Debian
> Squeeze și, în felul acesta și upgrade-ul Redmine.
>
> Am documentat instanțele de Redmine folosite[1] și plugin-urile
> aferente. Recomand să folosiți plugin-ul Issue Notification[2],
> dezvoltat la RSoC, care vă transmite notificări/remindere automate
> pentru issue-uri.
>
> [1] http://koala.cs.pub.ro/admin/utilizatori/redmine
> [2] https://projects.rosedu.org/projects/redmine-issue-notif

Am rezolvat niște issue-uri cu plugin-urile astfel că acum următoarele
plugin-uri fac ceea ce trebuie:

* Chuck Norris plugin[3]: afișează un "approve/disapprove image" cu
Chuck Norris
* Close Issue plugin[4]: afișează un button specializat pentru
închiderea plugin-ului (fără alte editări etc.: just close it)
* Code Review plugin[5]: acum merge cum trebuie. Pentru cei care
folosesc repository în Redmine: se pot adăuga foarte ușor revizii pe
linii de cod. E marfă! Trebuie activat din Settings -> Modules, check pe
"Code Reviews".

Pentru cei cu legătură la CDL, cred că este utilă promovarea plugin-ului
de Code Review mentorilor. Le va folosi pentru a le face observații
studenților.

[3] http://www.redmine.org/plugins/redmine_chuck_norris
[4] http://www.redmine.org/plugins/redmine_close_button
[5] http://www.redmine.org/plugins/codereview