[rosedu-general] Hack day - proiecte

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Sep 19 15:47:01 EEST 2011

2011/9/19 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Asta e o idee mișto. Rămâne doar, hmmm... cineva să facă contul pe twitter
> și să scrie mesaje, i guess :D

Ce nume sa fie? Supunem la vot niste propuneri de nume? rosedu_hackdays;
hackdayrosedu; rosedu.hackday (sau rosedu.hackdays) ... alte sugestii ?
Oricum, majoritatea coordonatorilor ar trebui sa stie parola de la cont (si
da o idee cum sa o transmitem). Se face si pagina de facebook? Eu de exemplu
cand scriu pe twitter am setat sa scrie automat si pe facebook (sau poate fi
folosit tweetdeck pentru cunoscatori).

Dupa ce ne-am decis cu numele o sa vin si cu niste mici logouri (sau preluam
una din pozele de pe site?).

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna